Dames Manchester City Derde Shirt 2022/23

€ 27,00

€ 90,00

70% off

Dames Manchester City Derde Shirt 2022/23

€ 27,00

€ 90,00

70% off
Dit artikel is momenteel niet beschikbaar
  • Returns Gratis bezorging
  • Returns 60 dagen retour
De Derde tenue jersey voor vrouwen is een schitterende samensmelting van de stad en de Manchester City Football Club. Dit ontwerp met vervaagde strepen is geïnspireerd op het meest iconische symbool van Manchester - de werkbij - en geeft er de perfecte moderne draai aan. Afgewerkt met het Manchester City-clubwapen en PUMA-logodetails.

  • Regular pasvorm voor dames
  • Korte mouwen
  • Officieel Manchester City clubwapen geborduurd op de borst
  • PUMA-logo op borst en beide mouwen
  • dryCELL - Zeer functioneel materiaal dat zweet van je huid afvoert, waardoor je tijdens het sporten droog en comfortabel blijft
  • Ingezette mouwconstructie met raglan rugnaad
  • Authentic Licensed Product-label op zoom
  • Gerecycled materiaal: Gemaakt van 100% gerecycled materiaal, met uitzondering van sierranden en decoraties, als een stap richting een betere toekomst
Ons 2022/23 Derde tenue viert de creativiteit van Manchester met felle kleuren en gedurfde details, geïnspireerd door de street art in de stad.

Shipping

  • Gratis verzending.

Betaling

  • Wij aanvaarden alle belangrijke vormen van betaling, met inbegrip van kredietkaart/debetkaart en PayPal.

Officiële gelicentieerde Manchester City-artikelen. Als je bij de officiële Man City Store bestelt, bestel je rechtstreeks bij de club. Als fan heb je zo de garantie dat je elke keer 100% officiële, gelicenseerde merchandise krijgt.

JEUGD

ONZE NIEUWE #9

DROOM

"Er zijn zoveel spelers van wereldklasse in deze ploeg en Pep is een van de grootste managers aller tijden, dus ik weet zeker dat ik op de juiste plaats ben om mijn ambities waar te maken."